Wednesday, December 15

VTMWL

Hey guys!

My life must is so boring, I mean, nothing exciting really happen.. That's one of the reasons I can't blog as much as I perhaps would like. But.. yes, I am lazy..I'm fully aware of that and guess what, it's not gonna change baby! But something that's gonna change is this.. ehm fuck I can't come up with anything.

We move forward on todays agenda and it is time for some music!


Deadmau5 - One Trick Pony
Dustmite - Game Over(Distance Remix)
F.Y.I These are Dubstep, don't pretend they're not!

Cheers

Wednesday, December 8

DMau5

Hey guys!

I just wanted to share Deadmau5 new album with you. I've enjoyed it so far, hope u will aswell.
And ofc it's through spotify and I'm not quite sure if you need premium or not to actually be able to listen to it, but I will post the link down below and I hope you like what you're about to hear!

Deadmau5, 4x4=12

And btw the Protoss track by Monophonique, not actually sure if I spelled the name right but never mind, yeah about them, atleast I think they're two guys.. they have released the Protoss EP so go to Beatport and check it out, or just go to their Soundcloud page and listen to the EP teaser.. Gotta go back to "work" now, bye!

Here's the link to Monophoniques Soundcloud page and to their EP on Beatport!!!!

Monday, December 6

(~~,)

I really don't have the time to do a post right now but wth, screw it.. I'm gonna take care of my blog and I don't care if someone dislikes it or not.

Todays post is not going to feature techno music, instead I'm gonna post some classic disco tracks, or club tracks.. I really don't care what you like to call'em.
The reason for these two tracks is that I just heard them on the radio and I must say they were pretty awesome, I think that if you play these in like, a hundred years or so, people will still go nuts!





Smell ya later!

Sunday, December 5

Deadmau5 does it again!

Hell yeah, been listening to some prewievs of Deadmau5 new album, 4x4=12.

And.. It blew me away, the questions is, can he make bad tracks? guess not.
So if you haven't listened to them yet, do it! I will post two of them here, I think the release of the album is set to the 7th of December, 2 days. So when it drops, buy it!




So that's all for today, I'm pretty proud of myself being able to make two posts in one weekend, yey me!

Saturday, December 4

been a while

Hey guys!

Been doing some crazy stuff, that's why I haven't been posting anything for a long time.
Have been searching for some new tracks, and also I've been working on "Error" my new track that also is on my soundcloud page, go check it out and be sure to read the description.

And so I've been chillin' to some new Supermixes from "OMGITM", most of them are pretty darn good. Actually I'm listening to number 44 by Noize Generation right now. You can download them on the OMGITM page, just go to "Supermix". will post the link down below if you're having trouble, lol.

So that's all for now, plz check out my new track on Soundcloud, could use a serious amount of feedback.. and don't tell me that it sucks, cause then you're only giving me facts that I already know.

here's the link to all Supermixes! have fun dying to them..
http://www.omgitm.com/supermix/

haha can't help it, but this track is just stuck in my head, it's old but wth, who cares, right?

Wednesday, November 24

Iphone

Hey guys!
If this post look weird it's because I'm using my iPhone.

So just to make it clear to u guys, if and when I use the iPhone to post something on the blog it will only be for a writing purpose as I can't paste anything as you probably understand.

I have no idea of how this will come out on the blog, but hopefully you can read it atleast hehe.
So this was just a heads up for what may come when I post something from the awwwsome iPhone
Have a nice wednesday now! Bye!

error!

Hello!
I have been sittin' at the computers for a while now and I came up with this idea of a new track!
The intro which I post down below is sort of how I want it to sound, except for the hits, lol.. I will take those away i the full version.

but here it is, not the genre I'm used to but it's always nice to try something new..

Error by KLRFL

have a nice one! cheers, ciao, hej då

Saturday, November 20

slow

Hello guys!
My life is going in slowmo but still I don't get anything done, like the blog.. 10 days ago! whoa, that's way too long.
All I've been doing is work and just sleep. Haven't even found so many new good tracks, got 2 be sick or something. But I found these ones! extremely good! enjoy while you can.. I'm outta here.

Monophonique - Protoss by monophoniquemusic

The Mastertrons - Stick man (Monophonique remix) by monophoniquemusic

Wednesday, November 10

remodellin soundcloud

Hey guys!

Just deleted two of my tracks at soundcloud.. I just thought, hey what the hell, fuck these tracks.. they stink(along with the remaining ones aswell lol).
Besides, I'm about to learn this new program of mine, so no more FL, or at least I'm not gonna focus on it as much as before.
Yeah, so...god! how many of my post includes "yeah".. seems like I'm out of words
But never mind that, cuz that pretty much what I had to say today, doing a Starcraft Husky and end the post by "hope you enjoyed it and I'll see u guys next time!" hopefully he doesn't read this lolz..

Tuesday, November 9

Yeah, snow.. fuck off!

So I am sittin at work and outside a snowstorm is rageing.. god I hate snow.. can't it just keep itself to the skiresorts, those are the only places who really need it.

Now I'm off to eat some welldeserved lunch after a couple hours of work.
But let's listen to some new shit first.. Digitalism!!

Tuesday, November 2

Morning

Good morning to everyone, well at least it's morning here in sweden.. and a fking cold one aswell.
sooo, I'm just chillin' at work right now, didn't have time to eat any breakfast at home so had to eat some fruits when I came here.. God I hate when you eat something right after you've brushed your teeth.. everything taste like egg!


ehmm, yeah that's pretty much I had on my mind right now but of course I will post some awesome music!


hold on a sec...
... there you go, have fun and enjoy




These two remixes are wicked sick, especially the last one.. the shit just got dirty as fuck!
Have a nice day
/KLRFL

Friday, October 29

Tex-mex with Skrill-ex?

So Skrillex released his new EP few days ago, thought I showed you two of them today. I was supposed to post these yesterday or was it the day before that? hmm, I don't know and it doesn't really matter. I'm going to post them now and you really need to hold on to something, just a tip.






The last one.. OMG! Turn the base and volume up!! but as I said before, hold on to something.


Well I guess that's all for now, might post some more tracks from his EP later today.


Make sure to buy it at BEATPORT!

Tuesday, October 26

hi hi hi!

Okay made a teaser for the new track, yey! named it "Ash 2" for the moment but I'm pretty sure the full version is named something else when it's done.


But here it is, enjoy!!!

Ash 2 teaser by KLRFL

Monday, October 25

****

Sry about not posting anything on the blog, but been busy the whole weekend and don't really have the time now either. But I'll post something later today, when I'm not working...

Wednesday, October 20

Crazy hair day!

My hair is uncontrolable today, just wanted u to know, pfff.
So.. I'm starting to get ill, I hate the autumm and the winter for that matter. But I'm probably off to Florida this winter, so I don't need to worry about the crappy weather here in Sweden.

Just got one track for you today 

The Oddword - No Machine(Modek Remix)

Oh! Almost forgot to tell you, I'm gonna start making a new song today.. enough said.

Ciao!

Tuesday, October 19

I love bananas!

Haha.. I like my banana photos. This is the result of an extremely boring day a couple of weeks ago.
Hey, that could be my new logo! I think KLRFL(me) and ShavedMonkeys can make a track about bananas, that would be awesome!! haha

Yeah, I'm sry guys but I don't have any new music today, or at least not at the moment... If I find something, I'll upload it later today. This is the worst part.. to end the post, lol.. ehmm, bah! have a nice day, bye!

Monday, October 18

This shit is killing me

Wohoow.. 4 days since I last posted something, wow.. didn't expect that. But now I'm here for ya.. So what do you want today? I know what you want.. a banger or two!








You gotta have patience with this one, but when it drops.. u might die, haha!

And I'd like to post another remix from Drivepilot, this one is also for FuckOurOrdinaryLife aka F.O.O.L.. enjoy! A track can say more than a million words


Need some sleep now.. tired n stuff

Thursday, October 14

No comment

ehm.. never mind the last post, wasn't myself. haha, eheeee.. I'm tired. I'm not used to work this much and now when I don't snuff anymore I've become pretty up n down if u know what I mean..

But enough of me, I would like to present two of my favourites this week, they're not super fresh, but at least they're from this year lol.

F.O.O.L - We're Not French(The Mastertrons Remix)
Yeah it's not much to talk about.. just see The Mastertrons and you'll know that it's a bomb! 
F.O.O.L - Bersekergang Feat. A Girl And A Gun(Drivepilot Remix)
It's a nice remix and love TBB sound, but don't think he made them himself, they're surely taken..

Well, have a good one and stey fresh! Cheers

Tuesday, October 12

I'm cloaked

Bye for a while.. don't feel that the time is right. there's things in my life that's  far more important, hope u understand... ciao! 

Saturday, October 9

Hihi!

Weekend is here.. get wasted! I don't care if you end up in a ditch tonight.. party like it's the last day of your life.. Just a tip from me, KLRFL.

Heheh.. u will shit blood after you'we listened to these ones. Bye!



Thursday, October 7

Spotifytime.. again!!

Yeah, I know.. the weather suck. But if you're reading this, you're probably not affected by the weather so never mind. So what do you guys think about that Al-Quiada is going to bomb somewhere in Europe(maybe). Okey, I will cut the bullshit and get down to buisness.

Polymorphic - Robodance
Sharam Jey, Andreas Hogby - Hearts Of Stone(DDY Remix)

Well I guess that's all for the moment, too bad though.. I like vid. more than just links.
Hmm.. gonna look around and see if I find something intresting and if that's the case, I'll be back with another post later today.. stick around!

Tuesday, October 5

Fuck Off

Since I follow OMGITM I decided to post this one, which, according to them, is a new track.. I don't follow Fukkk Offf so much but still.. here it is! Might be my bedtime story tonight

Unfamous shit

Several days have passed since I posted something here, it's really hard to keep it up.. especially when I don't have any intresting to write about.
I'm just waiting for a new Supermix from OMGITM.. why can't TBB do one?? I mean, how hard can it be.

Okey, so today it's tuesday.. what to do? work, lunch, work and then the gym. After that I'm going to play SC II until I can't see straight. Wow KLRFL, that sure was some intresting stuff to read, Not!
The only intresting thing about this blog is the awesome music you post.. so where are the tracks??

Okey, okey.. chill.. here they are, peace!

Deadmau5, Wolfgang Gartner - Animal Rights(Radio Edit)

And this.. one of my favourites this week, enjoy!

Tuesday, September 28

Soundcloudtime!

Every link I post on this blog is only for streaming, I will never post a download link, ever.

So now, when you know that I would like to introduce some nice songs from Soundcloud, so get ready for some heavy shieeet...

Release The Noise ( Preview ) by Controls

The Boomzers - WTF (Aerotronic Remix) TEASER by aerotronic

Of course you should buy these songs! NOT download... So, enjoy!

Spotifytime!

Okay, it's time for some songs from spotify.. I've said it before and I can say it again.. get spotify! Your future depends on it.

Idk if you've already heard these songs but if you haven't.. do it!

The Defeat - Bndts(Haezer Remix)
Hey Today! - Strange(Polymorphic Remix)
SHAX - I Get Dirty(The Mastertrons Remix)

Well, I guess that's all for today.. or maybe not, we'll see, bye!

Sunday, September 26

word problems

God I hate sundays.. you only have another week of work ahead of you when you wake up tomorrow. why can't someone just donate some money to a poor guy like me..

Damn, I'm so extremely depressed.. That's the reason why I haven't written something the last days. And I know it sucks to read this, but I still feel that I need to express myself somewhere..

Now I'm going to watch this crappy movie, and then get my welldeserved sleep.. so long partners
Tomorrow we'll all wake up happy!

Well.. The Boomzers released their "WTF EP" here in september, and one of my favourite made a remix of it.. Haezer! So enjoy!

Friday, September 24

...

Sry guys.. don't have time to write anything right now.. just this

I'll try to write something nice later.. ok, now u know
KLRFL, the most colourful guy on the planet!

Thursday, September 23

Super Mario Sunshine

Fuck.. why can't it rain while ur inside working.. and then u can have sunshine,but I guess that's not possible. Ehmmm.. I could use some suggestions on apps to iPhone.. so I can blogg from it, instead of always logg on to a computer. Anyone know any good ones?

Here come a recomedation from me, buy an Xbox 360 or slim and the new Halo Reach(c)..It's awesome!

Transmisson ended.....

Wednesday, September 22

BCL

At last the sun is shining here in Sthlm.. so today I will go to the gym, hope someone join me.. yeah, that's pretty much what I will do today.

Okay, most of u guys heard the song "Big city life" by Mattafix and I found this video on YT.. so enjoy! (it's not the official one..)

Tuesday, September 21

what a de;PpPresing day

Rain, rain and effin more rain.. Stockholm can be so boring during the autumn. No coloursplashes to be seen, everyone wear grey clothing.. what happened to the KLRFL society.

A couple of days ago I watched Deadmau5 streaming from Malta live, damn that was awesome, maybe something for me?? But from Thailand or the states instead.. oh yes!

Street of kings

I guess working here, right in the middle of Stockholm, sure is great.. but when everyone else are farmers u often get to eat lunch all by yourself.. well, no need to complain, after all I'm one of few to have a job.

Guess what, this guy I was talking about who were supposed to help me did reply, and of course I didn't see that until the day after.. lazy me.. so now I'm sittin' with a program that I can't do anything with, guess i need to appiont a virtual meeting with him instead.
If anyone else know how Apple Logic works feel free to post a comment

Okay.. bye and remember, music can always make u happy!
CHEERS

Sunday, September 19

suxxxx

okay.. I will tell u about my crappy day so far.. I went up, I haven't eat anything today, so I'm kinda starving.. I played some boring counter strike -.- and now I'm going to make some food, probably just a sandwitch or maybe something else that just make u hungry after an hour or so.

I hope u guys r promoting me, lol.. in order to become the producer I want to be, I really need the promo from u!
Right now I can't make any music, cuz this guy who where supposed to teach me a few things about apple logic, that program sure is confusing, haven't replyed to my mail yet..
But now I'm of to the kitchen......
Later, perhaps

And yes.. fuck the pictures, does anyone even look at them? guess not. So I won't post any

Wednesday, August 18

Super Promo!

Det är bara jag igen.. för de som går i skolan så har man antingen börjat eller så ska man det om några dar eller så.. skönt att slippa det där nu! Men i det här inlägget struntar vi i the bullshit och går direkt till sak, nämligen mina låtar. Har precis gjort klart KLRFL låten.. It's heavy!

Latest tracks by KLRFL
Lyssna och njut lika mycket som jag, för en dag ska KLRFL bli worldfamous!! haha

Monday, August 16

Get serious.. or NOT!

Tjuba hubba bubba! En ny vecka har börjat och om 1 1/2 vecka är det min födelsedag, wünderbar!
När man blir x år kanske man ska ta sig i skjortkragen och börja leva ett seriöst liv? det är ju trotsallt anställningsintervju den här veckan samt ett möte jag ska på.. självklart på födelsedagen också.
Den här veckan ska det inhandlas en macbook pro samt ett musikprogram till det, tror det blir apple logic. Den där Dj kursen jag tidigare snackat om blir inte av, har fått råd att det bästa är att nöta hemma själv istället, so that's what I'm gonna do. Nu är det so long suckers.. vill inte lämna ut för mycket av mitt privatliv på en och samma dag, då har jag ju inget till nästa gång.
Take a sniff at these and tell me what you think
Casxio - Seventeen(Skrillex Remix)
Dada Life - Just Bleep Me(Satisfaction)
Stereoheroes - Washout(Mustard Pimp Remix)
"Do you want to hold my hand so we can fly togheter?"

Tuesday, August 10

Eargasm!

Hej hopp!.. haha suckers, ni trodde det va över med bloggandet, men så lätt kommer ni inte undan, hade bara semester från den ett tag. blaj blaj blaj,,,,, asboring att inte göra något, det är synd att ni inte gillar min musiksmak, för det vet jag att ni inte gör. Annars hade dessa låtar gett er en Eargasm!!

The Toxic Avenger, Orelsan - N'importe Comment(Haezer Remix)
Gtronic - Sucker Punch
Azzido Da Bass - Music For Bagpipes(Dirty Disco Youth Remix)


Ha alltid spotify redo och skaffa premium så ni kan lyssna på dessa godingar var som helst!
"I'm not your bitch.. The only bitch around here is Robin..."
Bonuslåt!!!
DJ Antention - Jump!(The Boomzers Remix)
It will fuck u hard in the ass!

Tuesday, July 27

uppdatera läget bara..

Det händer inte myk just nu, har ju precis gjort början på min tredje låt och just nu håller jag på med min parteeey mix!, den ska bli awesome. Slutar om en halvtimme och den här dagen är nog den lungnaste hittils. Sen ska jag till någon slags elektronik butik, typ Elgiganten för att köpa en grej, yey! Ikväll kan det bli alkis varning också, ska spåra! jaa det va kul att skriva.. ha ha ha.


Fukkk offf suckers, now I'm gonna have boring n stuff! baj baj

/KLRFL, live from sweden

Thursday, July 22

A good day to die

Jag chillade mest in här för att visa upp förlängda versionen av min låt, samt länka till två andra.

10^6Man(Original mix) by KLRFL
Jag vet inte ifall jag är klar med den, men för tillfälet är jag det, ge mig feedback!

Spencer & Hill - Back2Back (PeaceTreaty Remix) by PeaceTreaty
Gtronic - Sucker Punch (PeaceTreaty Remix) by PeaceTreaty
Jag hittade dem idag, Peacetreaty alltså.. och de imponerade mig, knocked me out of my seat!
Nu ska jag sova, ciao ciao!

ONE, EPIC!

Klar favorit så här långt av sommarn, kommer nog att vara det året ut!

Kölörfull

Godmorgon.. sitter och halvsover på en obekväm stol. Längtar verkligen tills om en vecka ungefär, då jag slutar jobba. Sväng förbi om ni har lust, det blir bara ett roligt tidsfördriv. Anledningen till varför jag inte har skrivit här på några dagar är helt enkelt för att jag orkade inte, jag är helt slut i kolan och kommer däcka vilken sekund som helst.
Jag undrar lite ibland.. varför vill man läsa bloggar?, hur kul är det egentligen att läsa om någons annans liv eller vad det nu är för skit de skriver om.. Min blogg är ju lite musikinriktad på den typen av musik som jag lyssnar på, så musiken kan ju kanske vara en sak som lockar att kolla in på min lite då och då.
Har fått två stycken favoritlåtar för i sommar, det är One(feat. Pharrell) med Swedish house maffia och Tomorrow(Give in to the night)(Vocal club mix) med Dada life, Dimitri Vegas & Like Mike feat. Tara McDonald

Saturday, July 17

Ta mig på rumpan å säg grrrr!

Hej hopp! Du läser en direktsändning från landet aka Håtö utanför Norrtälje. Har hänt en del de här två dagarna, igår var det firande för några bekanta. Kvällen började med att jag skar upp en decimeter av min rygg men sen blev det bara till det bättre. Idag var det seglartävling för fadern min och en bekant, de slutade 6a, så det var helt ok. Sen har jag hunnit med att bada två gånger samt att även spela lite tennis som jag inte har gjort på 3 år. Nu är det snart middag, hoppas på att det blir något gott, iof brukar det alltid vara det. Men nu tar vi och har det trevligt och slutar läsa det här blogginlägget. Adjö!!

God I miss u...

Wednesday, July 14

Quick one

Vill bara visa en låt
Ha det bäst!

Alx, Mr. 1337, T.i.m.p.e.! och KLRFL

Sitter här och väntar på att en leverans ska komma.. tycker den kan göra det snart, visst det är skönt att ta det lite lungt, men man blir ju så rastlös. Idag är det onsdag aka lillördag, vet ej om jag ska ut idag.. beror på en viss person. Men jag har iaf resten av veckan planerad, Imorn jobb och sedan till Daddy Cool för att övningsköra lite grann. På fredag är det jobbet sedan bussen direkt till Norrtälje för att spendera hela min helg ute på landet.
Hur många känner som mig, och tycker att det borde vara den 25e idag. Antar att det är en del. Fast man måste ju längta till den 26e också, för då är det bara en månad kvar tills jag fyller X antal år. Tajmar ju lönen hur schönt som helst satt man bara kan gå ut och glida på dagen man föddes.
Vänta.. nu måste jag bara leta upp en låt som kan vara med i inlägget, wait a sec...


Tuesday, July 13

helt slut

Man ska inte klaga men den här värmen är nästan lite för mycket ibland, det är ett under att jag ens kan somna i min bastu(sovrum). Jag tror tyvärr inte det blir någon trip till gymmet idag heller, ska spela golf idag igen.
Åhh, jag är så jäkla trött, var tvungen att ta en "akut" cola i hopp om att jag kanske pignar till lite. Så det blir som sagt inga bildbevis idag från gymmet. Men kanske några från golfbanan. Aja, nu är det tillbaka till jobbet, hörs å syns.. miss some of ya!

Monday, July 12

Hard work work

Sitter på jobbet och chillar.. och jag har rast nu, därför jag kan göra ett inlägg. Slutar halv två och sen direkt efter ska jag träffa Will.i.am. för att sedan dra en golfrunda, kanske kan spela på mitt handicap för en gångs skull..
Det händer inte så mycket på musikfronten just nu.. jag tror jag lägger ner det ett tag för att bara kunna längta till DJ kursen som antagligen blir till hösten. Kommer bli så kul! Då kan jag komma igång på riktigt sen.

Det är nästan att jag borde göra något taskigt mot mig själv, har vart och är så extremt dålig på att hålla i med träningen på gymmet. Eftersom det blir golf idag så får jag lova att dra dit imorn då, ni ska få bildbevis! Nu tog mitt kaffe slut så nu är väl min rast slut hehe, Fukkk Offf så hörs vi!

Saturday, July 10

Helg

Vakna nyss och kan själv medge att jag inte ser så fräsch ut, men vädret ser ju trevligt ut iaf. Det här blir bara ett kort inlägg, orkar inte sitta å blajja skit som ingen orkar läsa endå. Har hittat två nya fräscha låtar som ska pumpas lite här hemma idag.
Pance Party - Trafalgar (Preview) by greeneproductions
Valerna - Eruption by Valerna
Ha det bäst nu, ska försöka hålla i med skrivandet nu!!!

Friday, July 9

Sammanfattning

Nu har en hel arbetsvecka gått och jag är helt slut.. hur ska jag kunna klara 3 veckor till. Men nvr mind, jag håller fortfarande på med min låt "10^6man", det går lite segt just nu dock. Men ska se till att få den klar innan sommarn är slut iaf.
Jag tycker det är nånting som saknas den här sommarn, det har inte vart någon resa och ingen fest! va händer.. Jag är ju grymt taggad på att bara släppa loss. Har hittat så otroligt mycket bra musik på sistone och har tänkt att slänga ihop ett litet "party" mixtape också..
Dirty South har nyss kommit med en ny låt, med ett riktigt sommar sound, värt att lyssna på!



Nu hade jag tänkt att fixa lite med låten sen få lite förtjänad sömn, ha de!

Sunday, July 4

Värmebölja!

Nu är det dags igen för ett nytt inlägg, veckorna har vart långa med mycket jobb samt mycket musik, för musiken behövs för att man ska kunna klara sig. Vi har fått igång varan krångliga pool nu också så nu finns det möjlighet att svalka sig hemma hos mig. Ska inte vara så långrandig men måste bara säga.. UNDERBART TYSKLAND!, mitt favvolag kommer att vinna finalen mot Holland. Men nu ska jag fortsätta leta ny musik samt kanske dra ut och ta ett dopp i poolen.. ses och hörs!
The Mastertrons - Fat Man (Snapcrack feat. StereoHeroes Remix) by stereoheroes

Monday, June 21

Promotion för mig själv

Hej igen! Jo jag ville bara passa på att promota mig själv genom att lägga upp introt på min andra "riktiga" låt, den första sööög men hoppas att denna kan bli lite bättre i alla fall. Imorn är det jobbet igen och jaa.. man får ju inte klaga, man behöver ju pengar så. Men nu ska jag fortsätta med musiken och låta er göra det ni nu gör. Tjenamors!

10^6Man by KLRFL
Och där har vi början på låten också

Sunday, June 20

Hej..

Ville bara säga hej. Nu är det så att det ser ut som hela min sommar kommer att bestå av jobb. Men har varit överdrivet dålig på att skriva här, jag vet inte varför. Men jag ska skärpa mig, lägga upp mer bilder samt ny fräsch musik. Se det som en nystart på bloggen. Hoppas ni får en härlig vecka nu samt en super midsommarafton, själv ska man till landstället i utanför Norrtälje så hoppas att det blir trevligt. Nu hade jag dock tänkt att sova men ha det gött så hörs vi!
Lägger upp två danslåtar som ni kan ha till fredag...

Kelly Rowland - Commander(David Guetta Remix)
Edward Maya feat. Vika Jigulina - Stereo Love(Scotty Remix)

Saturday, June 12

VM feber och musikproduktion

Ja nu har det dragit igång på riktigt, VM alltså. Jag har ju mina favoriter, Tyskland som jag hoppas går långt i år. Har inte hänt så mycket efter studenten nu förutom att jag började jobba igår.
Vill även passa på att promota "Skrillex" som släppte sin EP den 7:e och jag måste säga att jag blev imponerad. Lägger upp teasern under här.

Tuesday, June 8

höhö

Yezzz, I'm back! för tillfälet i alla fall, shit va mycket det har vart och det jobbiga slutar inte med att jag tar studenten imorn, onsdag heller.. jag får visserligen en dags vila men sen är det hard work work hela sommarn, känns sööööft! Nu har det gått en väldans lång tid sedan jag skrev senast så jag kmr vara så snäll att jag släpper 3 av 4 låtar som jag har varit med att valt till vårt flak.. känns jäkligt exxxccclusive.
Gravitonas - Kites(Hardcharger remix)
Daddy Dj - Daddy Dj

haha en riktig klassiker som känns som ett måste
Pakito - Living on video(Radio edit)
Yeeeees!

Sunday, May 23

Måtte vädret hålla i sig

Ja, avslutningen på helgen blev ju sådär va. Åska och regn var väl det nog ingen som ville ha. Och inte får jag något gjort på musiksidan heller.. saknar inspirationen och orken att ens starta programmet. Det har istället vart ett jäkla letande efter ny musik som kan ge min dag guldkant.
Nu ska jag bara chilla eftersom jag börjar 11:50 imorn, underbart!
Ska bla lyssna på denna
Moby - Wait For Me(Laidback Luke Remix)

Friday, May 21

Hata skolan

Den som kom det svenska skolsystemet kan inte ha varit så smart, men den som bestämmer att vi 2010 fortfarande använder oss av samma system som för 50 år sedan måste ju vara helt pantad. Gör skolan mer fri och lägg in mer praktik.
Jag har nu suttit hela kvällen och försökt göra klart skoluppgifter men eftersom jag inte fattar vad det är jag ska göra så har jag misslyckats....
Så nu tänker jag gå och lägga mig och bara tänka på vilka retards till lärare jag har, så det så! Godnatt!
Mustard Pimp - Cherry ft. Kali(Blatta & Inesha Remix)

vad händer..

Varför finns det så mycket kul att göra på datorn när man egentligen ska plugga. Men antar att man får lida sig igenom de här 2 sista veckorna satt man slipper det sen. Kollade nyss runt lite på videoklipp och såg det här.. den är lite gammal men det var sjukt bra gjord.

Kolla lite på den så svänger jag in lite senare och skriver nåt som hänt.

Thursday, May 20

Familjen

Tänkte bara visa två bilder satt ni inte tror att jag ljuger..

It began in..

Welcome, nu är jag tillbaka efter ännu en dag i helvetet(skolan), men man ska inte klaga, solen skiner ju och gradantalet ligger över 20. Var ju på familjen igår, det var väldigt bra tyckte jag för att vara live. Johan(sångaren) verkade dock lite påverkad av nåt hehe men det gjorde bara saken bättre. Vi blev en hel skara människor som gick dit tillslut och "uppvärmningen" gjorde inte saken sämre heller. Att spela baseboll med en halvfull cola flaska som slagträ, en tom cola flaska som boll och en söndersliten bag in box som koner och brännplatta var en ny erfarenhet haha.
Jag har det lite stressigt just nu, har ganska mycket att göra till imorn då sista inlämningsdagen är. Jag funderar på ifall jag kanske ska dygna bara för att hinna klart med så mycket som möjligt, får se hur det blir med det... Nu är det mat, så kanske skriver något senare, typ inatt. Testar även att ha texten lite större samt att det finns "hemliga" länkar i texten, försök hitta dem!
Bye bye!

Tuesday, May 18

dåliga mig

Nää, det går för lång tid mellan inläggen, har dock haft fullt upp på sistone men det ska inte spela någon roll egentligen. Just nu ska jag precis äta, har tidigare i veckan skaffat myspace haha, bara för att man ska kunna lyssna på min "musik" om man tycker det är kul. Jag har inte lagt upp någon låt ännu, men de är på gång.
Imorn ska jag till radiohuset på P3 livesession med Familjen, tror det kommer bli kul. På tal om musik håller jag på och försöker att göra min första house aktiga låt. Men nu måste jag plugga så vi hörs... Tjarå!

Wednesday, May 12

Lilllördag

För alla som inte fatta så handlade det extremt tidiga tisdagsinlägget inte om en tjej.. mjau är ett ljud som katter ger ifrån sig, alltså hade jag sällskap av min katt Zigge, bara satt det inte blir några missförstånd hehe.
Nu när vi fått det avklarat så har min dag vart att vara i skolan, sen till Sats för att gymma i nån timme, det var skönt. Men just nu är jag så confused som man kan bli så det här inlägget får ta slut nu..
Bye bye
U2 - It's A Beautiful Day

Tuesday, May 11

Waz up dude

Och så sitter man framför datan igen, har inte gjort så mycket idag.. En lektion i skolan, känns värt att gå dit, sen till stan för att träffa en kompis, sen hem bara för att upptäcka att det var kyckling till middag.. urk!
Går bara halvdag imorn och sen är man ledig i fyra dagar, vad ska man hitta på då. mange verkar ju banga på fekken så man får väl chilla antar jag, gymma och golfa. Åh shit va sugen jag blev på att gymma nu hehe. Ska nog ta och göra det imorn bara för det.
Min utsikt från mitt fönster är vårt nya hus och jag längtar verkligen när vi i november, när huset är planerat att vara klart, kan flytta in där.. ska bli så härligt!
Nu är det natti natti, cya fackers

Familjen - Det Var Jag
En låt från deras nya album, tycker den är härlig. Ska se dem nästa onsdag btw också, kommer nog bli bra.
Oj, här flyger tiden iväg. Har varit duktig och gjort en skoluppgift idag, inte varje dag det händer. Sen har jag även börjat på mitt "party" mixtape som jag hoppas kommer uppskattas lite i alla fall.
Hmm.. undra vad jag ska hitta på imorgon, slutar 10.. aja, den som vill får hänga med mig, jag har alltid tid för andra haha.
Men nu ska jag sova, jag har sällskap i sängen idag.. mjau
Gonatt!

Maskinen - Segertåget(Dada Life Remix)

Saturday, May 8

Paus

Hallå där! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här på bloggen. Antar dock att det inte är så många som kikat in här i alla fall så det gjorde väl inte så mycket. Men nu hade jag i alla fall tänkt att skriva ett inlägg.
Min dag började väldigt tidigt med uppstigning kl 6 för sen bar det av till jobbet. Sen blev det rabatterad pizza till lunch, hyggliga snubbar till 1000 asså. Sedan dess har jag bara vart hemma och degat fram tills halv 9 tror jag det va. Då såg jag Avatar för första gången och jag måste medge att det var grymt snygga färger i den, mycket välgjord film!
Får se vad jag hittar på imorn, om det som jag hoppas på inte blir av, så får jag nog dra mig själv till gymmet, det var ett tag sedan. Just nu sitter jag framför dataskärmen med en godispåse och ett glas ramlösa bredvid mig, härligt. Saknar Manges hemmafekkes.. om han kunde styra en till sån så skulle jag fan vara happy i en månad hehe. Då skulle jag få chansen att spela upp mitt mixtape också. Känns onödigt att skriva att det här inlägget blev väldigt långt, så det struntar jag i. Men nu ska jag inte sitta framför datan något mer ikväll, vi ses och hörs kanske imorn. Godnatt!
Gravitonas - Kites(SoundFactory Radio Mix)
Har tre remixer av den här låten som jag gillar, detta är en av dem.. enjoy!
Akcent - Kylie
Haha, råkade sätta på den här idag, den var grymt länge sen man hörde så varför inte liksom.

Sunday, May 2

Nerd

Tjena tjena! Har suttit på den här stolen nu väldigt länge och snart är det dags att resa sig. Men innan jag gör det så vill jag visa er en liten videosnutt. Jag är lite av en gamingnörd, så ni får ha förståelse hehe. Det är en film från det kommande Halo, Halo: Reach. Hoppas det blir grymt.
Ta det lungt nu och sov så gott.

May

Nu är det maj ja.. tiden går alldeles för fort ibland. Bara en månad kvar ungefär till man tar stundenten, hmmf.
Aja, men det struntar vi i nu! Idag spelade jag golftävling, ingen behöver få veta hur det gick, det är ingen score jag skryter om direkt. Nu sitter jag och försöker lära mig "Traktor", hyffsat svårt. En liten uppdatering om huset också då. Det har börjat bygga på den sista våningen, det kommer bli jäkligt mycket högre än det nuvarande, och jag får en egen ingång hihi. Jag hoppas allt går som det ska imorn, dagen börjar med en redovisning av vårat projekt, lite segt. Men nu ska jag käka.. I think så vi höres och synes.

Casiokids - Fot I Hose
känner att jag inte bara behöver lägga upp electro, för det är inte det enda jag lyssnar på. Så det speglar inte min musiksmak helt rätt.

Friday, April 30

Bööring

Har inte alls lust att skriva något just nu men eftersom jag inte gjort det på ett litet tag tänkte jag att ett litet inlägg är på sin plats i alla fall. Är hemma idag trots att det är valborg, ärligt talat så orkar jag inte.. att jag ska upp och jobba halv 8 imorn har inte så mycket med det att göra faktiskt. Så nu har jag precis tittat klart på "Men in black", grym film! Nu tänkte jag kanske lyssna på musik eller göra musik, har inte riktigt bestämt mig än. Men jag vet i alla fall att det här inlägget tar slut nu i och med att jag säger: Det nya spotify är en klar förbättring, tummen upp för det.
Godnatt på er, lek inte för mycket med elden ikväll.. ni vill ju inte vakna i en våt säng eller hur.

Pakito - Blue Moon City I miss the old days..

Wednesday, April 28

Big fan of shopping

Hej hopp! Har hunnit med grymt mycket idag tycker jag. Jag har vart i skolan, vart på djurgårn i typ 2 timmar, sen hem, sen åka och träna, sen byta min skjorta och sedan köpa nya kläder haha. Ja det är min dag, har inte så mycket mer att berätta, valborg kommer bli tråkigt förutom att jag ska premiärspela golf då yey! Imorn ska jag hem till Mange, det var ett tag sen man träffade hans familj, det kanske inte ens kommer ihåg mig.. Men aja, ha det så bra så hörs vi imron.. typ.. kanske.. äh! vi får se hur det blir. Skickar med en bild på linnet jag köpte, det första linnet jag har ägt faktiskt. Har inte vetat ifall det vart min grej å så. Cya..
...och jag glömmer inte att lägga upp någon låt, bara att jag inte har någon att lägga upp just nu

Tuesday, April 27

Party people never fail

Underbar kväll! har legat i sängen och degat ända fram till nu så därför jag inte skrivit nåt, ni får ursäkta. Fast där ljög jag, jag har ju faktiskt vart i sickla idag med pappa och köpt studentklädsel. Fuck the original shit.. är man KLRFL så är man, sen är man ju fan av rosa så det måste ju vara med i utstyrseln.
Husbygget går framåt också, nu har huset två våningar gjorda i alla fall hihi, sen har vi en stor lyftkran här och varje gång jag ser den tänker jag bara på Transformers haha. Har legat och kollat på "40 days and 40 nights", man kanske skulle försöka sig på något sånt höhö. Äh! svammel svammel, nu ska jag ta och avsluta för idag, tack för att ni kom.. puss, hej

Pete Yorn - Strange Condition

Sunday, April 25

Welcome!

Hemma hos mamma igen, efter en helg som bara kändes onödig. Imorn bär det av på skiva, hoppas det blir så bra som jag tror det kommer, för då kommer det bli crazy hihi.
Jag tror jag ska göra lite plugg nu faktiskt.. jag har varit alldeles för dålig på det så det är väl dags att börja vara duktig nu. Så då fattar ni att jag inte har så mycket tid för att skriva det här inlägget så vi hörs antingen senare ikväll eller imorn. "To be the best, you gotta beat the best"
Idag kom den äntligen, låten som jag längtat efter att få höra! här har ni den.

Shaved monkeys - Get rough (Underhall remix) by Underhall

Saturday, April 24

Det är som jag vore gud

Ingen utgång idag, för första gången skriver jag ett inlägg från fadern min. Nu är jag långt ifrån trygga nacka ska ni veta haha. Det blev någon slags folksamling här idag så jag antar att det kommer bli kortspel och sprit i vanlig ordning.
Min dag började tidigt idag, klockan 9 var jag uppe på golfklubben för att vårstäda, segt som bara den, men det var det värt, man fick ju trots allt 2 korvar, dricka, kakor och 150 kr i handen.
Nu börjar det nalkas studenten, visst är man lite småstressad att få allting klart i tid men det löser sig, det gör det alltid. Jag ska faktiskt på skiva på måndag, den kommer bli galen, och om den inte blir det, ska jag se till att den blir det. Petter skulle vara där, artisten alltså. Sedan vet jag inte om det stämmer men även 20 "Moore" modeller haha. Nu ska jag nog vara social med alla trevliga människor som har tagit sin lördag för att komma hit, ciao!!

Röyksopp - Happy Up Here(Boys Noize Remix)
Röyksoop - It's What I Want

Thursday, April 22

Wake up

Sitter just nu och letar nu musik som jag kan få inspiration av. Hittat en del bra låtar faktiskt.
Imorn ska jag hålla idrottslektion i golf, får man se hur det går haha. Jag tycker i alla fall jag har lagt upp lektionen bra på pappret. Jag undrar vad man ska hitta på i helgen, får se till att träna minst en gång satt jag får lite sysselsättning. Kanske göra en låt. Kanske kolla film. Kanske sola om det blir bra väder. Kanske göra restuppgifter. Den sista suger men det är den som är viktigast att göra tråkigt nog. För det ser ju inte så bra ut om man går ut med ett eller flera IG. Nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag väl sova om ett litet tag tror jag. Gonatt på er!!
Kavinsky - Testarossa(SebAstian Remix)
Det är jäkligt skönt drag i den

Tuesday, April 20

Stockholm runt


Nu sitter jag här igen, framför den här burken och trycker på knappar som sedan blir till tecken på datorskärmen, och jag njuter av det! Idag var det kort dag i skolan, och efter det så tog vi en åktur runt om i Stockholm, det började vid mariatorget till fridhemsplan till östermalmstorg, men det är alltid skönt att åka kommunalt, då får man tänka på annat. Jag köpte även en tröja idag, på Weekday, det är inte ofta det händer att jag köper något där så det var lite kul med omväxling.
Nu längtar jag tills vårt nya hus blir klart, det kommer bli awesome! Undra om jag inte ska plugga lite nu, vet att ni tycker jag skriver boring stuff men tills jag har blivit känd DJ så har jag inte så mycket att skriva om på vardagar haha. Har fått den här låten på hjärnan, den är galen, lyssna på den..


Skickar med spotify länk också Pon De Floor(feat. Vybz Kartel) - Major Lazer
allt som är i stor text är länkar, även fast man inte ser det bara satt ni vet.
Ska bara visa min t-shirt också, och ja.. den är lite baggy/sacky, whatever.



Monday, April 19

Mondaj

Det känns verkligen som det är söndag idag, konstigt det där. Har i alla fall lyckats vara både i stan och sedan orkat träna idag, nu har jag tränat två dagar i rad, fan va duktig jag är!
Har tänkt lite på en grej, eftersom det här är blogspot, ska man vara internationell och skriva på engelska då eller ska man hålla sig till sitt modersmål? I mean, writing in english isnt a problem.
aja, jag får fundera lite på hur jag ska göra där. Här en låt jag hittade nyss, vet ej hur länge den funnits ute men ni får se vad ni tycker om den.

Ha det bra så länge, godnatt på er!

Sunday, April 18

Addicted to the sun


Va skönt att solen kunde titta fram igen! Har vart å tränat idag, det gick över förväntan faktiskt. Nu är jag hemma igen och har precis ätit lunch, vilken bestod av pannkakor, mums! Nu hade jag tänkt börja på en ny låt, ska försöka att vara lite mer seriös med denna för att få den så bra som möjligt. Fått lite inspiration från Gigi Barocco haha. Här är några bilder från min dag hittills

Tuesday, April 13

Slappardag

Hej hej! Idag har det inte hänt så mycket, det enda som är värt att nämna är att jag var i stan med Niklas och Mange. Mange drog tidigt för han skulle till sitt andra hem, tandläkarn... Så det var bara jag och Niklas som gick omkring lite på stan för att sedan sätta oss i Humlegården och bara lapa sol.
Efter det drog jag hem till pappa, man var ju tvungen att testa PS3an som han har köpt, slim. Efter allt sånt larv är jag nu hemma i Nacka igen. Jag hoppas inga av er använder falska passerkort, för det var kontroll i TC idag när jag kom upp från tåget..

Sov gott nu så ser jag vissa av er imorn!

Monday, April 12

Sunshine, I love you!

Wohoo, solen sken hela dagen. Bättre kan det inte bli. Fick användning av gårdagens inköp tack vare det och efter skolan bar det av till Söderhof för en öl med mina älsklingar, vi hade lite ritstund när vi väl var där, alla har ju potential att bli konstnärer haha.
Imorn är den bästa skoldagen på veckan, börja 8:30, sluta 10.. underbart
Nu har jag fan suttit med det här blogginlägget i en timme, för mycket annat runt omkring satt jag inte kan koncentrera mig.
Lyssna på denna och sov så gott nu!

Shinichi Osawa - Electro411

Slut på lovet

Ja nu var det slut då, det var skönt så länge det vara trots att det var ett otroligt segt lov. Nu när det blir skoltider igen kommer jag nog inte ha mer tid än att skriva ett inlägg om dagen.. tråkigt va, mm tycker jag me. Hoppas ni alla fick en trevlig helg med många glada stunder, man får väl se till att dra sig ut från hemmet till helgen som kommer, man kan ju inte vara hemma två i rad..
Köpte ju en hatt idag, vit var den. Riktigt snygg, vi ska ju ha maffiatema på skivan också, då har jag ju redan hatten. Men se va tiden flyger iväg, det är ju en ny dag imorn men denna har ju precis börjat så varför slösa bort den genom att bara sitta och dega vid datan. Nää lyssna på de här två låtarna sen sover ni!

Steve Jablonsky - Autobots
Steve Jablonsky - Arrival To Earth

Sunday, April 11

Sol!!

Äntligen skiner solen, så underbart! Jag har precis ätit lunch och duschat efter jag vart och tränat på SATS i sickla. Snart ska jag till Forum nacka, ska ha mig själv en hatt.. frågan är dock om jag ska ha en ljus eller mörk? Shit min dator håller på att dö samtidigt som jag måste springa till bussen, aja har det bra. jag skriver nåt lite senare, kanske visar mitt nya inköp hehe Puss puss
Coburn - We Re-interrupt This Program(TAI & Brave Remix)
 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com