Sunday, May 2

May

Nu är det maj ja.. tiden går alldeles för fort ibland. Bara en månad kvar ungefär till man tar stundenten, hmmf.
Aja, men det struntar vi i nu! Idag spelade jag golftävling, ingen behöver få veta hur det gick, det är ingen score jag skryter om direkt. Nu sitter jag och försöker lära mig "Traktor", hyffsat svårt. En liten uppdatering om huset också då. Det har börjat bygga på den sista våningen, det kommer bli jäkligt mycket högre än det nuvarande, och jag får en egen ingång hihi. Jag hoppas allt går som det ska imorn, dagen börjar med en redovisning av vårat projekt, lite segt. Men nu ska jag käka.. I think så vi höres och synes.

Casiokids - Fot I Hose
känner att jag inte bara behöver lägga upp electro, för det är inte det enda jag lyssnar på. Så det speglar inte min musiksmak helt rätt.

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com