Tuesday, May 11

Waz up dude

Och så sitter man framför datan igen, har inte gjort så mycket idag.. En lektion i skolan, känns värt att gå dit, sen till stan för att träffa en kompis, sen hem bara för att upptäcka att det var kyckling till middag.. urk!
Går bara halvdag imorn och sen är man ledig i fyra dagar, vad ska man hitta på då. mange verkar ju banga på fekken så man får väl chilla antar jag, gymma och golfa. Åh shit va sugen jag blev på att gymma nu hehe. Ska nog ta och göra det imorn bara för det.
Min utsikt från mitt fönster är vårt nya hus och jag längtar verkligen när vi i november, när huset är planerat att vara klart, kan flytta in där.. ska bli så härligt!
Nu är det natti natti, cya fackers

Familjen - Det Var Jag
En låt från deras nya album, tycker den är härlig. Ska se dem nästa onsdag btw också, kommer nog bli bra.

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com