Thursday, May 20

It began in..

Welcome, nu är jag tillbaka efter ännu en dag i helvetet(skolan), men man ska inte klaga, solen skiner ju och gradantalet ligger över 20. Var ju på familjen igår, det var väldigt bra tyckte jag för att vara live. Johan(sångaren) verkade dock lite påverkad av nåt hehe men det gjorde bara saken bättre. Vi blev en hel skara människor som gick dit tillslut och "uppvärmningen" gjorde inte saken sämre heller. Att spela baseboll med en halvfull cola flaska som slagträ, en tom cola flaska som boll och en söndersliten bag in box som koner och brännplatta var en ny erfarenhet haha.
Jag har det lite stressigt just nu, har ganska mycket att göra till imorn då sista inlämningsdagen är. Jag funderar på ifall jag kanske ska dygna bara för att hinna klart med så mycket som möjligt, får se hur det blir med det... Nu är det mat, så kanske skriver något senare, typ inatt. Testar även att ha texten lite större samt att det finns "hemliga" länkar i texten, försök hitta dem!
Bye bye!

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com