Saturday, May 8

Paus

Hallå där! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här på bloggen. Antar dock att det inte är så många som kikat in här i alla fall så det gjorde väl inte så mycket. Men nu hade jag i alla fall tänkt att skriva ett inlägg.
Min dag började väldigt tidigt med uppstigning kl 6 för sen bar det av till jobbet. Sen blev det rabatterad pizza till lunch, hyggliga snubbar till 1000 asså. Sedan dess har jag bara vart hemma och degat fram tills halv 9 tror jag det va. Då såg jag Avatar för första gången och jag måste medge att det var grymt snygga färger i den, mycket välgjord film!
Får se vad jag hittar på imorn, om det som jag hoppas på inte blir av, så får jag nog dra mig själv till gymmet, det var ett tag sedan. Just nu sitter jag framför dataskärmen med en godispåse och ett glas ramlösa bredvid mig, härligt. Saknar Manges hemmafekkes.. om han kunde styra en till sån så skulle jag fan vara happy i en månad hehe. Då skulle jag få chansen att spela upp mitt mixtape också. Känns onödigt att skriva att det här inlägget blev väldigt långt, så det struntar jag i. Men nu ska jag inte sitta framför datan något mer ikväll, vi ses och hörs kanske imorn. Godnatt!
Gravitonas - Kites(SoundFactory Radio Mix)
Har tre remixer av den här låten som jag gillar, detta är en av dem.. enjoy!
Akcent - Kylie
Haha, råkade sätta på den här idag, den var grymt länge sen man hörde så varför inte liksom.

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com