Friday, April 30

Bööring

Har inte alls lust att skriva något just nu men eftersom jag inte gjort det på ett litet tag tänkte jag att ett litet inlägg är på sin plats i alla fall. Är hemma idag trots att det är valborg, ärligt talat så orkar jag inte.. att jag ska upp och jobba halv 8 imorn har inte så mycket med det att göra faktiskt. Så nu har jag precis tittat klart på "Men in black", grym film! Nu tänkte jag kanske lyssna på musik eller göra musik, har inte riktigt bestämt mig än. Men jag vet i alla fall att det här inlägget tar slut nu i och med att jag säger: Det nya spotify är en klar förbättring, tummen upp för det.
Godnatt på er, lek inte för mycket med elden ikväll.. ni vill ju inte vakna i en våt säng eller hur.

Pakito - Blue Moon City I miss the old days..

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com