Tuesday, April 20

Stockholm runt


Nu sitter jag här igen, framför den här burken och trycker på knappar som sedan blir till tecken på datorskärmen, och jag njuter av det! Idag var det kort dag i skolan, och efter det så tog vi en åktur runt om i Stockholm, det började vid mariatorget till fridhemsplan till östermalmstorg, men det är alltid skönt att åka kommunalt, då får man tänka på annat. Jag köpte även en tröja idag, på Weekday, det är inte ofta det händer att jag köper något där så det var lite kul med omväxling.
Nu längtar jag tills vårt nya hus blir klart, det kommer bli awesome! Undra om jag inte ska plugga lite nu, vet att ni tycker jag skriver boring stuff men tills jag har blivit känd DJ så har jag inte så mycket att skriva om på vardagar haha. Har fått den här låten på hjärnan, den är galen, lyssna på den..


Skickar med spotify länk också Pon De Floor(feat. Vybz Kartel) - Major Lazer
allt som är i stor text är länkar, även fast man inte ser det bara satt ni vet.
Ska bara visa min t-shirt också, och ja.. den är lite baggy/sacky, whatever.



No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com