Saturday, April 10

Lite för mycket igår kanske

Hello! alla nyvakna bakis människor, jag tror egentligen de inte är så många som ens orkar sätta på datan idag, eller aa kanske för att skriva en ny status på facebook..
Gårdagen var riktigt trevlig, de blev kortspel och det brukar gå hand i hand med alkohol, så det blev än rolig kväll utav det hela. Maten var jäkligt god också, synd bara att ingen gillade min musik när det var "önskestund" sen.. buhu.
Va är det för skitland man lever i när det är snö in till mitten av april, vart är den globala uppvärmningen haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen, inga snuskiga tankar nu! men ni kan få lyssna på lite "normal" musik som vissa kanske skulle kalla det.

30 Seconds To Mars - Kings and Queens
Och jag vet att ni tjejer inte alls gillar min musik, därför kan jag väl ta den sorts musik ni gillar då
Don Omar - Virtual Diva
Är inte alls insatt i den musikstilen, så har ingen aning om hur gammal låten är men måste hålla med om att den är rätt så skön.

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com