Tuesday, April 27

Party people never fail

Underbar kväll! har legat i sängen och degat ända fram till nu så därför jag inte skrivit nåt, ni får ursäkta. Fast där ljög jag, jag har ju faktiskt vart i sickla idag med pappa och köpt studentklädsel. Fuck the original shit.. är man KLRFL så är man, sen är man ju fan av rosa så det måste ju vara med i utstyrseln.
Husbygget går framåt också, nu har huset två våningar gjorda i alla fall hihi, sen har vi en stor lyftkran här och varje gång jag ser den tänker jag bara på Transformers haha. Har legat och kollat på "40 days and 40 nights", man kanske skulle försöka sig på något sånt höhö. Äh! svammel svammel, nu ska jag ta och avsluta för idag, tack för att ni kom.. puss, hej

Pete Yorn - Strange Condition

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com