Saturday, April 24

Det är som jag vore gud

Ingen utgång idag, för första gången skriver jag ett inlägg från fadern min. Nu är jag långt ifrån trygga nacka ska ni veta haha. Det blev någon slags folksamling här idag så jag antar att det kommer bli kortspel och sprit i vanlig ordning.
Min dag började tidigt idag, klockan 9 var jag uppe på golfklubben för att vårstäda, segt som bara den, men det var det värt, man fick ju trots allt 2 korvar, dricka, kakor och 150 kr i handen.
Nu börjar det nalkas studenten, visst är man lite småstressad att få allting klart i tid men det löser sig, det gör det alltid. Jag ska faktiskt på skiva på måndag, den kommer bli galen, och om den inte blir det, ska jag se till att den blir det. Petter skulle vara där, artisten alltså. Sedan vet jag inte om det stämmer men även 20 "Moore" modeller haha. Nu ska jag nog vara social med alla trevliga människor som har tagit sin lördag för att komma hit, ciao!!

Röyksopp - Happy Up Here(Boys Noize Remix)
Röyksoop - It's What I Want

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com