Friday, April 9

Bed.. how come I spend so much time here?

Hej hej.. Halv sitter/ligger i sängen och deppar för att vädret utanför fönstret verkligen suger. Skulle det inte bli fint idag?
Nyss vart å skaffat förnödenheter till kvällen, blir tydligen kött med grekisk sallad, sounds nice!
Nu ska jag tagga er för ikväll, låt drickan flöda och resten kan ni nog sköta själva.
Nä, nu längtar jag efter att golfsäsongen ska komma igång på riktigt. Jag har ju kanske två lärlingar att träna i år, får vi se hur det går med det hehe.
Nää men jag ska lämna er i fred nu, uppvärmningen är ju den viktigaste delen av kvällen, eller hur..
Liz Kay - You're Not Alone(Dave Darell Radio Edit)
TV Rock Feat. Rudy - Been A Long Time(Laidback Luke Edit)
EDX, Passenger 10 - Mirage(EDX 5un5hine Remix)
Inte de nyaste låtarna på marknaden men sköna, tycker jag iaf, dröm er i väg till sommarn

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com