Wednesday, April 28

Big fan of shopping

Hej hopp! Har hunnit med grymt mycket idag tycker jag. Jag har vart i skolan, vart på djurgårn i typ 2 timmar, sen hem, sen åka och träna, sen byta min skjorta och sedan köpa nya kläder haha. Ja det är min dag, har inte så mycket mer att berätta, valborg kommer bli tråkigt förutom att jag ska premiärspela golf då yey! Imorn ska jag hem till Mange, det var ett tag sen man träffade hans familj, det kanske inte ens kommer ihåg mig.. Men aja, ha det så bra så hörs vi imron.. typ.. kanske.. äh! vi får se hur det blir. Skickar med en bild på linnet jag köpte, det första linnet jag har ägt faktiskt. Har inte vetat ifall det vart min grej å så. Cya..
...och jag glömmer inte att lägga upp någon låt, bara att jag inte har någon att lägga upp just nu

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com