Thursday, April 8

8 April


Hallo! Nu tar jag upp bloggandet igen och jag tycker nog jag äntligen har hittat det namnet jag vill använda också. För de som inte ser vad det står, så är det en förkortning, typ.. KLRFL= Colourful, allt ligger i uttalet. Allt det här larvet som jag har hållt på med tidigare kan man väl försöka glömma va?
Men det här med att videoblogga var rätt så kul, så det kommer jag nog inte sluta med.
Har ni sett vädret ute! Sol, sol, sol och mera sol. Så här kan det vara varje dag. Musik är ju min grej som ni vet eller inte vet, så att dela med sig av min musiksmak är det minsta jag kan göra. Det behöver inte vara nya låtar, bara sånt som är allmänt skönt liksom.
För de som inte visste så håller jag själv på att "göra" musik, fast just nu håller jag på att lära mig bara. Nä, nu är det dags för brunch, ska bli gött!


Lämnar en låt här som ni kan lyssna på så länge

The subs - Mitsubitchi(Bobermann remix)
Det är från spotify, så om ni inte har, skaffa. Förövrigt är "Bobermann" samma person som Bob Rifo från "The Bloody Beetroots"

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com