Thursday, April 22

Wake up

Sitter just nu och letar nu musik som jag kan få inspiration av. Hittat en del bra låtar faktiskt.
Imorn ska jag hålla idrottslektion i golf, får man se hur det går haha. Jag tycker i alla fall jag har lagt upp lektionen bra på pappret. Jag undrar vad man ska hitta på i helgen, får se till att träna minst en gång satt jag får lite sysselsättning. Kanske göra en låt. Kanske kolla film. Kanske sola om det blir bra väder. Kanske göra restuppgifter. Den sista suger men det är den som är viktigast att göra tråkigt nog. För det ser ju inte så bra ut om man går ut med ett eller flera IG. Nu ska jag gå och borsta tänderna sen ska jag väl sova om ett litet tag tror jag. Gonatt på er!!
Kavinsky - Testarossa(SebAstian Remix)
Det är jäkligt skönt drag i den

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com