Monday, August 16

Get serious.. or NOT!

Tjuba hubba bubba! En ny vecka har börjat och om 1 1/2 vecka är det min födelsedag, wünderbar!
När man blir x år kanske man ska ta sig i skjortkragen och börja leva ett seriöst liv? det är ju trotsallt anställningsintervju den här veckan samt ett möte jag ska på.. självklart på födelsedagen också.
Den här veckan ska det inhandlas en macbook pro samt ett musikprogram till det, tror det blir apple logic. Den där Dj kursen jag tidigare snackat om blir inte av, har fått råd att det bästa är att nöta hemma själv istället, so that's what I'm gonna do. Nu är det so long suckers.. vill inte lämna ut för mycket av mitt privatliv på en och samma dag, då har jag ju inget till nästa gång.
Take a sniff at these and tell me what you think
Casxio - Seventeen(Skrillex Remix)
Dada Life - Just Bleep Me(Satisfaction)
Stereoheroes - Washout(Mustard Pimp Remix)
"Do you want to hold my hand so we can fly togheter?"

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com