Wednesday, July 14

Alx, Mr. 1337, T.i.m.p.e.! och KLRFL

Sitter här och väntar på att en leverans ska komma.. tycker den kan göra det snart, visst det är skönt att ta det lite lungt, men man blir ju så rastlös. Idag är det onsdag aka lillördag, vet ej om jag ska ut idag.. beror på en viss person. Men jag har iaf resten av veckan planerad, Imorn jobb och sedan till Daddy Cool för att övningsköra lite grann. På fredag är det jobbet sedan bussen direkt till Norrtälje för att spendera hela min helg ute på landet.
Hur många känner som mig, och tycker att det borde vara den 25e idag. Antar att det är en del. Fast man måste ju längta till den 26e också, för då är det bara en månad kvar tills jag fyller X antal år. Tajmar ju lönen hur schönt som helst satt man bara kan gå ut och glida på dagen man föddes.
Vänta.. nu måste jag bara leta upp en låt som kan vara med i inlägget, wait a sec...


No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com