Monday, July 12

Hard work work

Sitter på jobbet och chillar.. och jag har rast nu, därför jag kan göra ett inlägg. Slutar halv två och sen direkt efter ska jag träffa Will.i.am. för att sedan dra en golfrunda, kanske kan spela på mitt handicap för en gångs skull..
Det händer inte så mycket på musikfronten just nu.. jag tror jag lägger ner det ett tag för att bara kunna längta till DJ kursen som antagligen blir till hösten. Kommer bli så kul! Då kan jag komma igång på riktigt sen.

Det är nästan att jag borde göra något taskigt mot mig själv, har vart och är så extremt dålig på att hålla i med träningen på gymmet. Eftersom det blir golf idag så får jag lova att dra dit imorn då, ni ska få bildbevis! Nu tog mitt kaffe slut så nu är väl min rast slut hehe, Fukkk Offf så hörs vi!

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com