Thursday, July 22

Kölörfull

Godmorgon.. sitter och halvsover på en obekväm stol. Längtar verkligen tills om en vecka ungefär, då jag slutar jobba. Sväng förbi om ni har lust, det blir bara ett roligt tidsfördriv. Anledningen till varför jag inte har skrivit här på några dagar är helt enkelt för att jag orkade inte, jag är helt slut i kolan och kommer däcka vilken sekund som helst.
Jag undrar lite ibland.. varför vill man läsa bloggar?, hur kul är det egentligen att läsa om någons annans liv eller vad det nu är för skit de skriver om.. Min blogg är ju lite musikinriktad på den typen av musik som jag lyssnar på, så musiken kan ju kanske vara en sak som lockar att kolla in på min lite då och då.
Har fått två stycken favoritlåtar för i sommar, det är One(feat. Pharrell) med Swedish house maffia och Tomorrow(Give in to the night)(Vocal club mix) med Dada life, Dimitri Vegas & Like Mike feat. Tara McDonald

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com