Friday, July 9

Sammanfattning

Nu har en hel arbetsvecka gått och jag är helt slut.. hur ska jag kunna klara 3 veckor till. Men nvr mind, jag håller fortfarande på med min låt "10^6man", det går lite segt just nu dock. Men ska se till att få den klar innan sommarn är slut iaf.
Jag tycker det är nånting som saknas den här sommarn, det har inte vart någon resa och ingen fest! va händer.. Jag är ju grymt taggad på att bara släppa loss. Har hittat så otroligt mycket bra musik på sistone och har tänkt att slänga ihop ett litet "party" mixtape också..
Dirty South har nyss kommit med en ny låt, med ett riktigt sommar sound, värt att lyssna på!



Nu hade jag tänkt att fixa lite med låten sen få lite förtjänad sömn, ha de!

No comments:

Post a Comment

 
 
Copyright © KLRFL
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com